Menen Kepun puoluekokoukseen Tampereelle journalistina jutun tekoon. Uskon, että kirjoitettavaa riittää.
Kysymyksessä on keskustalaisen kansanliikkeen suuri juhla ja sellaisena sitä arvostan.
Omat ehdokaspohdinnat ratkaisen elonkorjuun aikaan. Kysyä saa, silloin vastaan.
Mietittävää on paljon. Teen ohjelmia radioon ja televisioon , kirjoitan säännöllisesti kolumneja useampaan lehteen ja käyn puhumassa jatkuvasti erilaisissa tilaisuuksissa. Ne on hyviä hommia.
On selvää, karanteenit ja muut rajoitukset iskisivät heti, jos tekisin paluun politiikkaan. Ymmärrän, että media ja moni muukin haluaisi vastauksen nopeasti, vaaleihin on vielä kymmenen kuukautta ja se on liian pitkä kiihdytyskaista 64- vuotiaalle.
Haluan kokea puoluekokouksen. Nähdä ja nuuhkia.
Silläkin on merkitystä, Tampereen tunnelmalla.