Kokoomuksen ja SDP: n naiset ovat ottaneet yhteisen kannan. Klikkasin otsikon auki; pettymys ja tyrmistys.
Aborttioikeus perustuslakiin.
Alkaneen elämän tappaminen äitinsä kohtuun oli siis ainoa asia, josta te saatte aikaan yhteisen julkilausuman. Muut naisjärjestöt ovat hiljaa, kirkko on hiljaa. Hiljaisuus särkee korvia.
Sikiö ei ole osa äidin ruumista vaan oma ruumiinsa, joka syntyy ja poistuu, kun aika on. Raskaus ei ole sairaus.
Syntymättömän lapsen ihmisoikeudet eivät Suomessa kiinnosta ketään. Mitä nyt minua. Siksi vastustan kuoleman kulttuuria sopivalla ja sopimattomalla hetkellä, olin sitten tavan mies tai ministeri. Uskon, että Suomessa vielä tuuli kääntyy elämän puolelle.
Suosittelen kaikille äiti Teresan Nobel- puhetta vuodelta 1979.

