Kun Soini Hesarin etusivun osti

Perussuomalaiset ostivat Hesarin etusivun 3.6.2013.

Se oli yksi poliittisen urani muistorikkaista hetkistä. Kerrankin asiat esitettiin Hesarissa niin kuin ne olivat. Vaikka sitten ilmoituksessa.

Metelihän siitä nousi. Itse asiaa eivät toimittajat olleet ymmärtävinään tai sitten eivät ymmärtäneet. Kysyivät pääasissa sitä, paljonko ilmoitus maksoi? Muistaakseni 35.000 euroa.

YLE: n pääuutisiin hälytettiin Sixten  Korkman selittämään päivän pääuutisia, ilmoitustamme Hesarissa.

Asiavirhettä ilmoituksesta ei löytynyt. Populismia kyllä. Totuus.

Helsingin Sanomat ostaa Alma Median lehdet mm. Aamulehden, jonka suurin viime aikojen linjaus on kutsua puhemiestä puheenjohtajaksi tai jotain muuta sukupuolineutraalia puppua.

Suomi on surkeassa mediatilanteessa. Pääkaupungin printtimediassa meillä ei ole ollut kilpailua vuosikymmeniin.

Journalistiset seuraukset ovat alastomina näkyvissä. Politiikan toimitukset ovat täynnä poliittisia toimittajia, jotka kirjoittelevat löysiä  ” näkökulmaan ja kommenttejaan ”, joissa faktojen puutteet korvataan omilla mielipiteillä.

Perussuomalaiset osasivat jo minun aikanani ohittaa politiikan portinvartijat ja osaavat näköjään vieläkin. Kiitos Matias Turkkilan. Oman viestin voi saada perille monella tavalla.

Herrat marssitetaan esiin todistamaan, että eihän tässä sananvapaus vaarannu, vaikka ala keskittyy. No ei tietenkään!

Same old shit, different shovel.